Borgerlige fiaskoer

Hvis man i stikordsform, andet bliver for langt, skal beskrive det borgerlige flertals fiasko-regime i Vordingborg Kommune, så vil det alligevel blive for langt, men hermed nogle eksempler: Salget af Klosternakkeskolen i Præstø, nedlæggelse af Kalvehave Skole, genindførelse, efter 20 års pause, af Round-Up på kommunens veje og pladser, udvalgsformand Thomas Christforts (K), der hælder råddent korn i Ulfsund, hvorefter han ikke genopstiller, udvalgsformand Heino Hahns (DF), ulovlige brug af fiskeredskaber ved Tærø, udvalgsformand Kirsten Overgaards (V), spild af kommunens penge og resurser ved nedrivningen af SFO-Pavillonen ved Fanefjordskolen, afvisning af, at genindføre køkkener på plejehjemmene med statslig støtte, som et flertal af landets kommuner nu har indført til glæde for beboerne, salg af Turistkontoret på Stege Havn midt i kommunens største turistspot Møn, ingen politik for offentlige toiletter der fungerer for alle, uanset mobil, lukning af Ungdomshuset Birdhouse i Vordingborg, flytning af Borgerservice til bibliotekerne i Stege og Præstø og ydermere politistation på Stege Bibliotek, hvorefter Stege Rådhus nu er i farezonen, bundplacering blandt kommuner der tilkender førtidspension, med en årlig gevinst for kommunen på 67.000 kr. pr afvist ansøger, osv osv, men fortsæt selv, gerne i form af et læserbrev.

Bent Jørgensen, Hårbøllevej 60, 4792, Askeby, Møn